Аве! Як бачите сьогоднішній день приніс нам декілька змін, напевно сама головна з них - це відміна можливості коментування сторінки Вконтакті. До цього призвели масові срачі в коментарях, а також велика кількість прохань людей, які просили закрити їх, але будьте брутальними забийте на це. Можливість коментування блогу завжди залишиться і ви завжди зможете тут поділитись з нами, вашими думками. Перейдемо до головної теми цього посту.
Отже за підсумками голосування, яке проводилось минулого тижня, вийшов такий Топ10:
1. Lock, Stock and Two Smoking Barrels (1998) - 208 (23%)
2. Terminator 2: Judgment Day (1991) - 195 (21%)
3. Pulp Fiction (1994) - 151 (17%)
4. Sin City (2005) - 116 (13%)
5. The Boondock Saints (1999) - 87 (9%)
6. Smokin' Aces (2007) - 80 (9%)
7. Gangs of New York (2002) - 72 (8%)
8. Undisputed Trilogy (2002-2010) - 65 (7%)
9. The Good, the Bad and the Ugly (1966) - 44 (4%)
10. Chłopaki nie płaczą (2000) - 39 (4%)
А зараз наступна дестяка ваших улюблених фільмів для чоловіків, про чоловіків та від чоловіків.
1. Se7en (1995) - хто бачив цей фільм, той знає, що фільм надзвичайно брутальний. Єдиний образ Моргана Фрімена, який запам'ятовується на довго. Надмірна жорстокість вбивст у цьому фільмі зашкалює.
2. Law Abiding Citizen (2009) - ще одина історія про чоловіка, який вийшов на шлях помсти. Сюжет банальний, але як він це робив! Ну і звичайно Джерард Батлер у ролі головного героя.
3. RocknRolla (2008) - ще один шедевр Гая Річі, на цей раз розповідає про роспіздяя, але цей роспіздяй супер крутий! І як завжди сюжет, який не залишить в спокої жодного чоловіка.
4. The Shawshank Redemption (1994) - найкращий фільм за версією IMBd, найкраща історія Стівена Кінга, найкраща історія про тюрму і знову Морган Фрімен!
5. The Football Factory (2004) - ще один фільм про футбольних фанатів, як завжди Англія, як завжди махачі. Що може бути краще?
6. Mean Machine (2001) - можливо ви не знаєте, але було зняту два фільми по цьому сюжету, перший - Mean Machine знятий в Великобританії, а другий - The Longes Yard в США. І як ви думаєте, який кращий? Звичайно - Mean Machine, Вінні Джонс крутіший ніж Адам Сендлер :)
7. Die Hard (1988, 1990, 1995, 2007) - ну звичайно, як ми могли забути про квадрологію фільмів про Джона Маклейна, який завжди рятує натовпи людей?
8. Rambo: First Blood (1982) - пам'ятаєте, як вас волочило від цього фільму? Стільки екшену в той час мало де було, щей брутальний Джон Рембо став для кожного з нас обєктом для наслідування, ніхто так не косив ворогів, як він.
9. xXx (2002) - що не кажіть, але саме цей фільм росказав нам про Віна Дізеля і напевно саме він залишиться його найкращим фільмом.
10. The Fast and the Furious (2001, 2003, 2006, 2009, 2011) - серія фільмів про вуличні гонки, яка заставился сцятись, як дівчинка, кожного брутального мужика!
Залийшайте коментарі, незабувайте голосувати, брутального вам тижня! Аве!
хороша підбірка хлопаки. аве КБМ !
ВідповістиВидалититільки куди дівся рембо в списку голосування,чи я трохи сліпий ?
ВідповістиВидалититрохи важко було обирати....але все ж Law Abiding Citizen запам'ятався як фільм, який просто чудово порвав "систему"!
ВідповістиВидалитиНа наступний тиждень пропоную включити до списку голосування ~~JACKASS~~!!!!!
і як це ми про них забули!?)
rock'n'rolla.
ВідповістиВидалитивідступників давай!
ВідповістиВидалитиА де "Snatch"? "Fight club"?? Недостатньо брутальні? ))
ВідповістиВидалитибули вже)))
ВідповістиВидалития пропоную Righteous Kill (право на вбивство)
дуже крутий фільм, втримав перед екраном з інтересом протягом усього фільму)