пʼятниця, 12 серпня 2011 р.

Класичні правила для гри "Мафія".

  У грі беруть участь десять чоловік. Ведучий спостерігає за ходом гри та регламентує її етапи. Щоб визначити ролі ведучий роздає карти сорочкою вгору: за однією кожному гравцеві. У колоді 10 карт: 7 червоних карток і 3 чорні. «Червоні» - це мирні громадяни, а «Чорні» - мафіозі. Одна з 7-ми червоних карток відрізняється від інших - це карта Шерифа - ватажка «Червоних».
 «Чорні» також мають свого ватажка - карта Дона. 
  Гра чергується етапами двох типів: день і ніч. Мета гри: «Чорні» повинні усунути «Червоних» і навпаки.
  Детальніше ...
  
За ігровий стіл сідають десять гравців. Ведучий оголошує "ніч" і всі гравці надягають маски. Після чого по черзі кожен гравець знімає маску, вибирає карту, запам'ятовує її, ведучий прибирає карту і гравець одягає маску.
  
Учасники в пов'язках нахиляють голови вниз, щоб руху сусідів або гра тіней не стали джерелом додаткової інформації для них.
  
Ведучий оголошує: «Прокидається мафія». Учасники, які отримали чорні карти, у тому числі і Дон мафії, знімають пов'язки і знайомляться один з одним і з Провідним. Це перша і єдина ніч, коли мафіозі відкривають очі всі разом. Вона дана їм для того, щоб жестами домовитися про порядок усунення «Червоних». «Договорку» слід проводити тихо, щоб поруч сидячі «Червоні» гравці не відчули рухів. Ведучий оголошує: «Мафія засинає». Після цих слів «Чорні» гравці надягають пов'язки.
  
Ведучий оголошує: «Прокидається Дон». Дон відкриває очі і Ведучий знайомиться з Доном. У наступні ночі Дон буде прокидатися, з метою знайти Шерифа гри. Ведучий: «Засинає Дон». Дон надягає пов'язку.
  
Ведучий: «Прокидається Шериф». Шериф прокидається і знайомиться з Провідним. У наступні ночі Шериф матиме можливість прокидатися і шукати «Чорних». Ведучий: «Засипає Шериф».
   Ведучий: «Ранок добрий! Всі прокидаються ».
 
Перший день. Всі знімають пов'язки. Днем відбувається обговорення. За професійними правилами гри Мафія Кожному гравцеві дається одна хвилина на висловлення своїх ідей, думок і підозр.
  
«Червоні» повинні виявити «Чорних» гравців і вивести їх з гри. А «Чорні» забезпечити собі алібі і вивести з гри достатню кількість «червоних» гравців. «Чорні» знаходяться в більш вигідному становищі, бо знають, «хто є хто».
  
Обговорення починає гравець під номером один і далі по колу. Протягом денного обговорення гравці можуть виставляти кандидатури гравців (не більше однієї кожен гравець) з метою вивести їх з гри. Після закінчення обговорення за кандидатури голосують. Та кандидатура, яка набрала більшість голосів, вибуває з гри.
  
Якщо на перше коло (День) виставлена ​​лише одна кандидатура, вона не голосується. Протягом наступних кіл (Днів) голосується будь-яку кількість кандидатур. Вибувший з гри має право на останнє слово (тривалість - 1 хвилина).
  
У грі існує термін «Автокатастрофа». Це ситуація, в якій два або більше гравців набирають однакову кількість голосів. У цьому випадку обраним дається право протягом 30 секунд виправдатися, переконати гравців у своїй «червоності» і залишитися в грі. Відбувається переголосування. Якщо хтось набирає більше голосів, він вибуває. Якщо гравці знову набирають однакову кількість голосів, то ставиться на голосування питання: «Хто за те, щоб все обрані покинули гру?». Якщо більшість голосує за вибування, гравці покидають гру, якщо проти - залишаються, якщо голоси діляться порівну, гравці залишаються в грі.
  
Після першого кола знову наступає ніч. Протягом цієї та наступних ночей мафія має можливість «стріляти» (обумовлений спочатку гри жест). «Стрілянина» відбувається таким чином: домовилися в першу ніч про порядок усунення «Червоних» мафіозі в наступні ночі «стріляють» (з закритими очима!).
  
Ведучий після слів «мафія виходить на полювання» оголошує номери гравців по черзі, і, якщо на даному номері всі мафіозі одночасно вистрілять, то об'єкт вражений. За правилами гри Мафія Якщо хтось із членів мафії «стріляє» в інший номер, або не «стріляє» взагалі, Провідний фіксує промах. «Стрілянина» відбувається за допомогою імітації пострілу пальцями. Ведучий оголошує: «Мафія засинає».
  
Потім Ведучий оголошує: «Прокидається Дон». Дон прокидається і намагається знайти Шерифа гри. Він показує на пальцях Ведучому будь-якої номер, за яким, на його думку, ховається Шериф. Ведучий кивком голови або підтверджує його версію, або заперечує. Дон засинає.
Прокидається Шериф. Він також має право на нічні перевірки. Він шукає «Чорних» гравців. Після відповіді Ведучого Шериф засинає, і Ведучий оголошує початок другого дня.
  
Якщо мафія вночі усунула гравця, Ведучий оголошує про це і надає останнє слово потерпілому. Якщо мафія промахнулася, Ведучий оголошує, що ранок дійсно добрий, і вночі ніхто не постраждав.
 
Обговорення другого дня починається з наступного, після говорившого першим в попередньому колі гравця.  Протягом цього і наступного кіл все відбувається аналогічно першому дню. Ночі і дні чергуються до перемоги тієї чи іншої команди.  Гра закінчується перемогою «Червоних» в тому випадку, коли усунуті всі «Чорні» гравці. «Чорні» перемагають у випадку, коли залишається рівну кількість «Червоних» і «Чорних».
  Тонкощі правил гри в мафію:

  1.     Гравець зобов'язаний витягати свій ігровий номер.
  2.     Гравець не має права клястися, укладати парі, або апелювати до будь-якої релігії, лаятися матом, ображати гравців. За цей Ведучий видаляє винного гравця з гри.
  3.     Гравець не має права вимовляти слово «Чесно» або «Клянусь» в будь-якій формі. За це порушення гравець отримує попередження.
  4.     Гравець не має права свідомо підглядати «вночі». При виявленні даного порушення гравець видаляється з гри, і зазвичай позбавляється можливості відвідувати Клуб на тривалий термін. У разі мимовільного підглядання гравець видаляється з гри.
  5.     Гравець має право виставляти тільки одну кандидатуру.
  6.     Гравець має право відкликати виставлену ним кандидатуру в рамках своєї промови.
  7.     Гравець має можливість голосувати тільки за одну кандидатуру.
  8.     Голосуючи, гравець повинен торкнутися рукою стола й утримати її на столі до закінчення голосування. Закінчення голосування збігається зі словом Ведучого «Дякую». Голос, поставлений після слова «Дякую», або разом зі словом «Дякую», не приймається. Ведучий вважає голос тільки в тому випадку, якщо рука торкнеться столу.
  9.     Якщо під час голосування гравець до слова «Дякую» торкнеться столу рукою, а потім її прибере, то він негайно видаляється з гри.
  10.     Якщо гравець не проголосував, його голос приписується до останнього обраного.
  11.     «Чорний» гравець має право «стріляти» лише один раз. «Постріл» вважається результативним тільки в цьому випадку. У всіх інших випадках (гравець не «стріляє», «стріляє» двічі) Ведучий реєструє промах. Промах реєструється також, якщо гравець «стріляє» між званими Провідним номерами.
  12.     «Червоний» гравець вночі не має права показувати знаками Шерифу кого перевіряти. За це порушення гравець видаляється з гри.
  13.     «Чорний» гравець вночі не має права показувати знаками Дону кого перевіряти. За це порушення гравець видаляється з гри.
  14.     Гравець не має права «вночі» співати, танцювати, бити по столу, говорити і здійснювати інші, не входять в рамки «нічного» поведінки гравців, дії. За це порушення гравець отримує попередження від Ведучого.
  15.     Дон і Шериф не мають можливості перевіряти в першу ніч.
  16.     Дон і Шериф ночами мають право перевіряти не більше одного гравця кожен.
  17.     Гравець не має права говорити не в свою чергу. За це порушення він отримує від Ведучого попередження.
  18.     Гравець має право говорити під час денного обговорення не більше 1 хвилини. За недотримання регламенту гравець отримує попередження.
  19.     Під час «Автокатастрофи» гравець має право говорити 30 секунд. За недотримання регламенту гравець отримує попередження.
  20.     Після фрази Ведучого «Настає ніч» гравець зобов'язаний негайно надіти пов'язку. У разі затримки гравець отримує попередження.
  21.     Ведучий має право давати попередження за: а) неетичну поведінку, б) зайву жестикуляцію, яка заважає грі або відволікаючу гравців, в) інші порушення, ступінь яких визначає Ведучий.
  22.     У разі використання гравцем ненормативної лексики, «антигуманного» і «нецензурного» поведінки гравця за ігровим столом (в т.ч. через надмірно «алкогольно-веселого» стану гравця!) Або нанесення образи іншому гравцеві, гравець може бути видалений з гри за рішенням Ведучого.
  23.     За професійними правилами гри Мафія гравець, який отримав три попередження, позбавляється слова на одне коло. Якщо гравець отримує третє попередження після свого виступу на колі, то він позбавляється слова на наступне коло.
  24.     Гравець, що отримав четверте попередження, видаляється з гри.
  25.     Гравець, який подав протест до закінчення гри, видаляється з гри.
  26.     Правила гри мафія передбачають, що протест може бути прийнятий до розгляду Провідним тільки після закінчення гри.
  27.     Гра анулюється, змінюється її результат або переграється у випадку, якщо за протест проголосує протестує команда (повністю) + один гравець з числа суперників.
  28.     Гравець, що вибув з гри, негайно залишає ігровий стіл.
  29.     При будь-якому видаленні з гри гравець не має права на останнє слово. 
  Є й інші правила гри в Мафію на картах. Як грати в Мафію вирішувати Вам, але представлений варіант правил карткової гри в Мафію є найбільш цікавим і збалансованим. У кожному разі, Мафія - це захоплююча психологічна настільна гра, яка здатна доставити незрівняне інтелектуальне задоволення. 

    6 коментарів:

    1. а якщо дон або шериф знаходять, один одного, то гра закінчується?

      ВідповістиВидалити
    2. Я іграв таку саму гру Вконтакті, додаток "Мафия":
      http://vkontakte.ru/mafiaone?mid=18745614&ref=5
      Там так само день, ніч і т.д.. думаю в реалі це цікавіше.

      ВідповістиВидалити
    3. При своей проверке шерифу становится известно это мирный житель или мафия, обладая этой информацией он может помогать днем мирным жителям обвинять или оправдывать тех жителей что он проверил. Но делать это скрытно, чтобы мафия не подстрелила его ночью.

      Когда дон нашел шерифа он может как-то подать сигнал своим соратникам, чтобы замочить его ночью или настроить жителей против него днем и убрать его голосованием.

      При обнаружении друг друга игра продолжается, просто появляется цель, которую нужно убрать при первой возможности

      ВідповістиВидалити
    4. Ми вдома коли граємо, то вводимо ще кількох персонажей: медсестра, гвалтівничок (це до мирних жителів))))

      ВідповістиВидалити